-کانال ما در تلگرام apsahm@
-فازدوم رشد مادیرا را در محدوده 7200ریال کشف کرده ایم ودرحال رصد سهم هستیم الان 10241 ریال صف خرید دارد تا این لحظه
-یک طبقه بندی ناخواسته در ذهن ما شکل می گیرد دوجهی است1-افزایش سرمایه های با کیفیت2-افزایش سرمایه های بی کیفیت به لحاظ حمایت ویا عدم حمایت از سهم
-الان توریل مجوز افزایش سرمایه اش صادر شده است ما در اینده با این سهم کار داریم الان کاری نداریم علت فنی دارد
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، حمید قاسمی ده چشمه در نشستی خبری با تاکید بر اینکه با مصرف سی ان جی هزینه سوخت تا ۸۰ درصد کاهش خواهد داشت، گفت: ۳۹۰۰ جایگاه بنزین و ۲۴۰۰ سی ان جی در داخل وجود دارد. هزینه ۱۰۰۰ تومانی هرلیتر بنزین مانع از آن بود که کسی تمایل به استفاده از سی ان جی داشته باشد اما اکنون تقاضا افزایش یافته است.
وی افزود: هدف از این امر توسعه متوازن جایگاهها است که تضمین آن نیز برآوره شدن افزایش سوددهی جایگاهداران است و برای این مساله نیز اقداماتی انجام شده و می توان گفت ایجاد جایگاه های سی ان جی برای جایگاه داران مقرون به صرفه است.یکی از اصلی ترین مشکلات احداث جایگاه سی ان جی نبود زمین در شهرهای بزرگ است که موجب شده به سمت احداث جایگاههای کوچک برویم.
این مقام مسئول ادامه داد: در همین راستا ۳۲۴ نقطه در تهران برای احداث جایگاههای کوچک مقیاس سی ان جی شناسایی شده که بیشتر این جانماییها در میادین میوه و ترهبار بوده تا وانتها بعد از بارگیری و یا تخلیه بار بتوانند از این امکان استفاده کنند و در بین راه برای سوختگیری توقف نداشته باشند.
قاسمی ده چشمه با بیان اینکه بر اساس قانون، سی ان جی در سالهای آینده افزایش قیمت نخواهد داشت، گفت: اکنون بیش از ۹۰ درصد جمعیت به گاز دسترسی دارند و با توجه به گازرسانی به سیستان و بلوچستان، هشت کمپرسور سی ان جی برای این استان در نظر گرفته شده است.در حال حاضر ۲.۴ میلیون دستگاه وانت وجود دارد که ۱.۱ میلیون دستگاه گازسوز است و از ۱.۳ میلیون وانت دیگر نیز ۲۰۰ هزار دستگاه امکان گازسوز شدن ندارند. بنابراین جامعه هدف برای گازسوزسازی وانت بارها ۱.۱ میلیون دستگاه پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه ۱.۱ میلیون کارگاه برای گازسوز ساختن خودروها در دست ساماندهی است، گفت: بر اساس مصوبه اسفند سال گذشته، خودروهایی که گازسوز شوند تا پنج سال معاینه فنی رایگان خواهند داشت و با گازسوز شدن خوروها، میزان انتشار دیاکسیدکربن تا ۳۰ درصد کاهش پیدا میکند و ذرات معلق نیز به صفر میرسد. در مدت زمان حدود یک هفته ای که از سهمیه بندی سوخت می گذرد شاهد ثبت تقاضای ۳۰ هزار نفر برای تبدیل خودرو از بنزین سوز به گازسوز هستیم که انتظار می رود این عدد نیز افزایش یابد. هزینه گاز سوز کردن خودرو حدود سه تا پنج میلیون تومان بسته به کیفیت تجهیزات است و هماکنون امکان تبدیل روزانه ۲۲ تا ۳۰ هزار خودرو بنزینی به گازسوز وجود دارد.
انتهای پیام
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارتن ایران که به تازگی با تغییر مدیرعامل روبرو شده (محسن عرب جایگزین امیرحسین اسماعیل پور شد که از اوایل اردیبهشت سال گذشته سکاندار این پست بود) از برنامه افزایش سرمایه سنگین 1198 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و آماده انجام معامله شد.
براین اساس، "چکارن" درصدد است سرمایه فعلی را از 18.2 به 236.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صورت می پذیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت مالکانه شود.
بنابراین گزارش، گروه صنعت سلوی تامین گسترنوین با 33.4 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حاضر در بازار دوم معاملات بورس بشمار می آید.
انتهای پیام
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت ويتانا - نماد: غويتا |
موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه |
با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار
(مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار
و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه
از مبلغ
600,000,000,000
ریال به مبلغ
1,445,252,000,000
ریال از محل
مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها
به منظور اصلاح ساختارمالي
که در تاریخ
1398/09/02 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه
می گردد.اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد. |
درباره این سایت